Khamis, 30 April 2015

Kesahku yang pertama - di Sekolahku

Pada pagi tadi, 30 April 2015, pada pukul 7.00 pagi. Diadakan Temasya Sukan di SMKMR (SMK Mutiara Rini). Aku dibabitkan dalam acara Perbarisan. Selepas habis perbarisan. Aku ber*selfie*lah kejap.
                                                  
Selfie dgn monopod dpn org ramai....

Sepupu aq anggap budak belakang aq ni awek aq.
Jadi aku jawab dibawah...

Aku jawab dgn jujur dan betul. Aku tak tipu pasal budak sesat belakang aku. Aku pun x perasan dia ada di belakang aku.


So, habis Temasya Sukan tu, aku, Nadhir, Fathul dan Aiman balik kerumah. Kami singgah jap kat 7Eleven... Cadangan aq nk beli TamTam tapi tetiba ada Maggi Express harganya RM1.00 campur GST. Aku pun beli Slurpee dan Maggi tu dgn harga RM3.50 sahaja. Lepastu, aku balik dgn diorang.. Balik terus update blog.. THE END of KesahKu yang Pertama..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan